Monday, January 10, 2011

Rod Stewart


სანამ როკ ვარსკვლავი გახდებოდა ის ყიდდა გაზეთებს ქუჩაში, იყო ფეხბურთელი, საფლავის მთხრელი, და... ჰქონდა იმ დროისთვის სცენაზე დასადგომად სრულიად შეუფერებელი ხმა, ან, როგორ ვთქვა, იმდროინდელი შეფასებით ხმა არ ჰქონდა.

ის ერთერთი ლეგენდა იყო, რომელიც ჩემი თვალსაწიერით საბჭოთა კავშირს აზანზარებდა, იმიტომ რომ მაშინ, შორეულ 80-იანებშI ამ სიმღერას რომ მოისმენდი, დარწმუნდებოდი, რომ რკინის ფარდის იქით მართლაც არის კარგი ადამიანების კარგი ქვეყნები და იქ ზეადამიანები ცხოვრობენ, რომელთაც ვერასდროს გაუგებდა მულსლიმ მაგომაევის, იოსიფ კაბზონის, ალა პუგაჩოვას და ლევ ლეშჩენკოს სამშობლო.

2 comments:

rijski tadeusz said...

გამარჯობა ჩვენ სასწრაფოდ გვჭირდება 1 თირკმელი ჩვენი პაციენტებისათვის. თუ გსურთ გახდეთ დონორი, ან გინდა რომ გადაარჩინოთ სიცოცხლე, გთხოვთ მოგვწეროთ ელ.ფოსტის მისამართით ქვემოთ .. ჩვენ გთავაზობთ 300.000 00 $ თქვენს თირკმელს, გარანტიას ვთავაზობთ, რომ უზრუნველყოფით 100% უსაფრთხო ოპერაციებს ჩვენთან ერთად და ყველაფერი კეთდება კანონის შესაბამისად, ეროვნული თირკმლის საფუძველი. ნუ დაგვრჩა დრო დაგვიკავშირდით ჩვენს ელფოსტაზე ქვემოთ
comcalimehmet221@gmail.com, არ აქვს შეშფოთება, როგორც აქ ვარ დაგეხმაროთ.

მივესალმოთ
დოქტორი, კომკალი მეჰმეტი
საავადმყოფო

Miss lummom said...

მინდა მადლობა გადავუხადო განსაცვიფრებელ სამედიცინო ექიმს, დოქტორ კოლინზ რაფაელის პიროვნებაში, რომელმაც ჩემი ოჯახი შექმნა და მე ვამაყობ, რომ ნდობა და გადაუდებელია, მან იყიდა ჩემი თირკმლებიდან ერთ-ერთი ჩემი პაციენტისთვის, გასაოცარი თანხით დოლარებში, მე აღმოვჩნდი მის ელექტრონული ფოსტის მისამართი ინტერნეტში, როგორც doctorcollins3@gmail.com მიერ გამოქვეყნებულმა მიშელმა და ლოპესმა მადლობა გადაუხადეს მას და ვუთხარი მსოფლიოს, თუ როგორ დაუდგა მათ გადარჩენა ფინანსურად თირკმელების გარეშე სტრესის შეძენის შედეგად, მე სწრაფად გამოვიყენე ელექტრონული ფოსტის საშუალებით და მე ვიყავი იმის გათვალისწინებით, თუ რა ექიმები მჭირდებოდა ერთ კვირაში ნაკლებ დროში, მე დავაკმაყოფილე ყველა მოთხოვნა, ხოლო ჩემი ნახევარი თანხა ოცნებას ჰგავდა, როდესაც გადანერგვამდე შედიოდა ჩემს საბანკო ანგარიშზე, გირჩევთ, დაუკავშირდით Dr.Collins- ს მეშვეობით; doctorcollins3@gmail.com თქვენი ფინანსური გასაოცარია, როგორც რამდენიმე თვის წინ, როგორც მაღაროს. დავპირდი, რომ ამას გავაკეთებ, როდესაც საბოლოოდ გავაფართოვებდი.
doctorcollins3@gmail.com ან რა გსურთ მას შემდეგ_ +254750078353

მე ვარ ლერი ჯოელი.
მონღოლეთიდან