Friday, April 8, 2011

რა ითქმება და რა იგულისხმება







-მე მინდა ქრისტიანული, მართლმადიდებლური საქართველო= 
მე მინდა ყველა სხვა რელიგიის წარმომადგენელი  გასუსული იყოს და თვითონვე აღიაროს, რომ მწვალებელია. 

-მე მინდა საქართველოს სათავეში ნამდვილი, 100%_ იანი  ქართველი კაცი იდგეს= მე მინდა საქართველოში ქართველები იყვნენ პირველხარისხოვანნი, შერეულგენებიანი ქართველები მეორეხარისხოვანნი, არაქართველები კი მესამეხარისხოვანნი

-არ მინდა ეს კონცერტები და შადრევნები,  ეგ ფული პენსიონერებს, ხალხს მოახმარონ=
ბიუჯეტის ფული მთლიანად სოციალურ საკითხებს რომ ხმარდებოდეს, მეც ხეირში ვიქნებოდი


-რა უბედურებაა ეს ხუთდღიანი ომი, 15 დღე მაინც გვეომა=
მე თანახმა ვარ ომი წაგებით დამთავრებულიყო, ოღონდ ჩემი ღირსება ნაკლებად შეილახებოდა თუ ის მეტხანს გასტანდა. იმდენად  მნიშვნელოვანია ჩემთვის იმ წაგებულის ღირსების უპირატესობა, რომ თანახმა ვარ ამისათვის კიდევ 1000 ქართველი მომკვდარიყო ( ოღონდ მე და ჩემიანი არა).

-ნაღდს, ქართულს, ტრადიციულს გვართმევენ,= საბჭოთა კავშირს გვართმევენ  


-ადამიანობას გვართმევენ= თავხედს რომ უნდა გაუვიდეს ამას გვართმევენ,
ზარმაცს რომ უნდა ეპატიოს, ამას გვართმევენ, უსწავლელს რომ უნდა შეეშალოს, ამის უlflებას გვართმევენ, დაჯღანვით, შეხვეწნით ან დაღრიალებით რომ უნდა გაგივიდეს, ამას გვართმევენ. 
მასამ რომ აუცილებლად უნდა დაამარცხოს უმცირესობა, ამას გვართმევენ. 

-ჯერ ზანგებმა და ჩინელებმა ხომ გადაგვიარეს, ახლა ეს ბურები მიითვისებენ ჩვენს მიწებს და ჩვeნს გლეხებს მოჯამაგირეებად დაიყენებენ. = კარგი ქართველი გლეხი, რომელიც ბურების ფერმაში იმუშავებს სათბურის სანიავებლებს დროზე არ არ  გახსნის, რათა ბურები არ გამდიდრდნენ და აქ ფესვი არ გაიდგან. -

4 comments:

Anonymous said...

Hello, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Chrome, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other
then that, excellent blog!
Also visit my site transfer news premier league liverpool

Anonymous said...

I think the admin of this web site is genuinely working hard in support of his site, as here every information
is quality based data.
Look into my blog post : latest transfer news bbc

Anonymous said...

Hi! This is my first comment here so I just wanted to give a quick
shout out and tell you I genuinely enjoy reading your posts.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?

Thanks a ton!
Here is my site :: transfer news sky sports

Anonymous said...

kevin durant shoes
palm angels
cheap jordans
golden goose official
yeezy gap
golden goose
kyrie 7
air jordan
off white outlet
a bathing ape