Tuesday, February 19, 2008

სიტყვა და საქმე

კანონმორჩილი ქვეყანა
სიტყვა და საქმე.
მე მინდა პატიოსანი,სუფთა პოლიცია ნიშნავს მე ვირჩევ სახელმწიფოს სადაც პოლიციელებს ხანდახან იჭერენ კორუფციის ბრალდებით. მე მინდა პატიოსანი,სუფთა სასამართლო ნიშნავს - მე ვირჩევ სახელმწიფოს სადაც მოსამართლეებსა და პროკურირებს ხანდახან იჭერენ კორუფციის ბრალდებით. მე მინდა პატიოსანი, სუფთა მისაღები გამოცდები ნიშნავს მე ვირჩევ სახელმწიფოს სადაც ჩაწყობებით გამდიდრებული ლექტორები უკმაყოფილონი იქნებიან. მე მინდა სუფთა შეღებილი ქალაქი შადრევნებითა და მშენებლობებით ნიშნავს- მე ვირჩევ სახელმწიფოს სადაც ხანდახან იჭერენ მებაჟეებს, ადგილებიდან ყრიან გარე მოვაჭრეებს, უნგრევენ უსახურ ნაგებობებს მფლობელებს. მე მინდა კანონმორჩილი ქვეყანა ნიშნავს მე ვირჩევ სახელმწიფოს სადაც ხალხის ფავორიტებს ხანდახან იჭერენ კონკრეტული ბრალდებით. მე მინდა ძლიერი ქვეყანა ნიშნავს მე ვირჩევ სახელმწიფოს სადაც ბიუჯეტის თანხები უპირატესად ქვეყნის სტრატეგიულ რესურსებს - ჯარს, შეიარაღებას, გზებს, სახელმწიფო მანქანას ხმარდება (ე. ი. ნაკლებად შესამჩნევ და მომავალზე გათვლილ) და არა მხოლოდ დღევანდელ ეფექტზე გათვლ ხელფასებსა და პენსიებს.

No comments: