Tuesday, May 27, 2008

26 მაისს 26 მაისის მოედანზე არ იქნება საქართველოს დროშები


ჩემს არჩეულ ნაციონალებს საკონსტიტუციო უმრავლესობა აუღიათ. უნდა ვაღიარო, იმდენად დიდი იყო ჩემი სურვილი ოპოზიციის დამარცხებისა, რომ მაჟორიტარს მეხუთე ნომერს, გვარიც კი არ ვიცი ისე მივეცი ხმა. ვაღიარებ და მომავალში არ გავიმეორებ.
იმედია მომავალში ასეთი გაბრაზებული აღარ ვიქნები.

უნდა მიხაროდეს თუ არა ნაციონალების ასეთი სოლიდური გამარჯვება?

კი, გამიხარდა მეთქი დავწერე ჩემს ერთერთ წინა პოსტში.

გამარჯვება მიხარია მაგრამ ვშიშობ არ გაჩნდეს გამარჯვებული აზრი. ანუ არ გამიხარდება თუ ეს გამარჯვებული ძალა გამარჯვებული აზრის ექსკლუზივს მიიღებს.

მე ჩემი ბლოგით მერვე თვეა ოპოზიციის მხილებას და ხელისუფლების გამართლებას ვცდილობ. დღეს ჩემი საგულშემატკივრო ხელისუფლება გამარჯვებულია როგორც საპრეზიდენტო ასევე საპარლამენტო არჩევნებში. წარმატებამ და აღმასვლამ შეიძლება ხელისუფლებას უკრიტიკო გარემო შეუქმნას და შეცდომები დააშვებინოს, აქედან გამომდინარე მე მომავალში ვაპირებ კრიტიკულად, ფხიზლად დავაკვირდე ხელისუფლებას. მათ ხომ ჩემი და ჩემი შვილების ცხოვრება ვანდე მომავალი 5 წლის განმავლობაში.

დავრჩები პრინციპული და ჯიუტი როგორც ხელისუფლების, ასევე ოპოზიციის მიმართაც. და კიდევ, რაც ვიცი ზუსტად. დღეს არსებულ ტელევიზორში გამოჩენილ ოპოზიციონერ პოლიტიკოსებს არცერთს, ვიმეორებ არცერთს გვერდზე არ დავუდგები, თუ რა თქმა უნდა ქუჩაში მუხლმოყრილები არ მოინანიებენ იმ შეცდომებს რაც მათ დაუშვეს ჩემს, ერთერთი მოქალაქის, წინაშე.

დღეს 26 მაისს, 26 მაისის მოედანზე(!!) ოპოზიცია საპროტესტო მიტინგს მართავს რომელზედაც ხალხმრავლობის მიუხედავად არ იქნება საქართველოს დროშები (არც ახალი, არც ძველი), არ იქნება ნახსენები საქართველოს დამოუკიდებლობა არც ფაქტად და არც მოსალოცად. აგერ ნახავთ თუ არა.

No comments: